Monday, September 2, 2013

ජීවිතයේ සුන්දර බව



















අපේ කොල්ලෝ කෙල්ලෝ සෙට් උනාම කියන තරම් ජීවිතය සුන්දරද බන්ස්... මමනම් හිතන්නේ නෑ ප්‍රශ්ණ ගොඩයි නේද.? මෙලෝ රහක් නෑ, සිතට විවේකයක් නෑ නේද....?වෙලාවකට අප්පිරියයි...ජීවිතේ ගැන සැහැල්ලුවෙන් හිතන්න පුලුවන් නම්. කියන්නනම් ලේසි කියල ඔයාල මට කියයි.... මගේ ජීවිතේ ගැන හිතුවම හිතෙනව මට මොන ප්‍රශ්ණද කියල බන්ස් . කාලයක් සැහෙන්න හිතේ දුකින් වෛරයෙන් කෙල්ලොන්ට මොරාල් ටෝක්ස් දීගෙන හිටිය කෙනෙක් මම.ඒත් ටිකින් ටික ජීවිතේට මූණ දෙන්න ඕන කොහොමද කියල දැන් මට තේරෙනවා. ගොඩාක් සිත් රිදවීම් වලටමුල අපේම වැරදි. ඕනෑම කෙනෙක්ට ඕනෑවට වඩා ලංවුනාමත් ගොඩක් දුරස් වුනාමත් තමයි සිත් රිදවීමි වැඩි වෙන්නේ. ලව සහ කාසිපනම් තමයි ගොඩක් දෙනාගෙ හිත් රිදවීම් වලට හේතුව. බුවෙක් බුවියක් වුනාම කාගෙහරි ආදරයක් ඕන වෙනවා එයාලට ජීවත් වෙන්නත් ඒ ජිවිතේ ලස්සනට ඉදිරියට ගෙනියන්නත්. ඒක අපි බොක්කෙන්ම පිළිගන්න ඕන. ඒත් ගොඩක් වෙලාවට අපි කැමති අය අපිට ආදරේ නෑ ලැඛෙන්නේ නෑ. අපිට ලැඛෙන අයට අපි ආදරේ නෑ. වෙලාවකට මොන රෙද්දක්ද කියලත් හිතෙනවා...මට ඔය වර්ග දෙකෙන් එකක්වත් නෑ බන්ස්. ආදරෙ හොයාගෙන ගිහින් මම ගොඩක් චාටර් වුනා. ලැබුනෙ සිත් රිදවා ගැනීම් විතරයි. ආදරයක් නැතිව සිද්ධ වෙන මොත්තේ කසාදයකින් තේරුමකුත් නෑ... ඉතින් ඒ නිසා මම තනියෙන්..... ගැහැණු ළමයෙක් වුනාම ලස්සන වෙන්න ඕන කියන කතාවෙ සෑහෙන්න ඇත්තක් තියනවා... [ ඔන්න නෑ කියන්න නම් එපා ] හිත කොච්චර ලස්සන වුනත් ගති ගුණ කොච්චර හොද වුනත් දැන් ඉන්න කොල්ලොන්ට ඒවා වැඩක් නෑ... ඒව සමහරුන්ට තේරෙන්නෙ ගොඩක් පරක්කු වෙලා. මම මගේ ජීවිතේට ගොඩක් ආදරෙයි.... වෙන අයට ලබා ගන්න අමාරු දේවල් ගොඩක් මට ලැබිලා තියනවා. මට නැති වෙන අයට තියන දේවලුත් තියනවා. ඒවට ඊර්ෂ්‍යා කරලා මොන සැනසීමක්ද අනේ. මගේ ජීවිතේට ලැබිල තියන දේවල් වල සතුට ඛෙදා ගන්න විශේෂ කෙනෙක් ලග නැති වුනත් ෆෙන්තෝ කිහිපදෙනෙක් ඉන්නවා.... විශේෂ කෙනෙක් ලැබේවි සමහර විට මම ගොඩක් වයසට ගියාම. වයසට යන්න යන්න මිනිස්සු සාධාරණව හිතනවා. නොලැඛෙන දේ වලට නොහඩා ඉන්නත් ,ලැඛෙන දෙයින් හිත හදා ගන්නත්, තමන්ගේ හැකියාවෙන් උපරිම ප්‍රයෝජන ගන්නත්,අසාධාරණයට එරෙහිව නැගී සිටින්නත්, අනුන්ට පිහිට වෙන්නත් පුලුවන් නම් ලැබුන ජීවිතේ දුකක් නැතිව ගෙවන්න පුලුවන් කියන එක මේ කිරාගේ හැගීමයි. ජීවිතය ටික කාලයයි බන්ස්. ඒ ටික කාලයේ විදව විදව ඉන්නවද නැත්නම් කාටත් ආතල් දිදී විදිනවද කියන එක තියෙන්නේ ඔයාලගේ අතේමයි. ඇත්තටම බන්ස් ජීවිතේ පස්ට සුන්දරයි මටනම්.....:D

2 comments: