Saturday, September 14, 2013

කිරාගේ ලව [KiRi'S LoVe] part 2



බලාපන්කෝ කිරි ගගක් ගලනවා වගේ යන කෙල්ලෝ තොගේ දිහා ...පොඩි මට කිව්වේ මමයි හාමුයි ඒ පැත්ත කට ඇරගෙන බලාගෙන ඉන්න ගමන්මයි
එයි යකෝ හාමු තොගේ කට වහගනින් ...ශික් විතරක් මැස්සෝ යයි යකෝ කට ඇතුලට ...අනික උබගේ හක්කේ තියන නරක් උණු දත් සෙට් එක කෙල්ලෝ දැක්කොත් උබට කෙසේ වෙතත් මටයි කිරිටයි නම් මේ ආත්මේ කෙල්ලෙක් හොයනවා බොරු ඇ .....පොඩි හාමුට එහෙම කිව්වේ මට කවර් වෙන ගමන් ...
මේ ඉවර වෙලා තියෙන්නේ ලොකු එවුන්ගේ පන්තියක් බන්, හාමු අපි දෙන්නටම කිව්වේ උගේ නංගි ඒ කෙල්ලෝ සෙට් එකේ හිටපු නැති නිසා ..
හැබැයි බන් මේ කෙල්ලෝ අක්කල ,නංගිලා ,ඇන්ටිලා ,ආච්චිලා කියල වෙන් කරන්න තමා අමාරු නේ බන් කිරි ,මුන් ඔක්කොම ඇදල තියෙන්නේ එකම සාම්පලේටනේ වෙනස් කරලා අදුරගන්නනම් ටිනර් පාරක් වත් දාලා මුනවල් ටික හොදවන්න ඕනේ ..
දැන් උදේ පාන්දර මාව නැගිට්ටවාගෙන ,කන්නත් නොදී එක්කගෙන ආවේ පන්ති ඉවරවෙලා යන කෙල්ලෝ පෙන්නන්නද යකෝ ..? මම එහෙම ඇහුවම මුන් දෙන්නගෙම මුනුවල මහා කුපාඩි හිනාවක් ගියා ..
මට කතාව ඉවර කරගන්න හම්බුනේ නෑ වෙඩිල්ලක් වගේ ආපු පල්සර් 135 බයික් එකක කොල්ලෝ දෙන්නෙක් අපි ඉස්සරහම බැක් වීල් කරා ...... යකෝ බලාපන්කෝ මුගේ වැඩ ..මොකෝ කිරි කියන්නේ මම මගේ පුටාර් එක අරගෙන එන්නද..?
පොඩි මගෙන් ඇහුවේ හරියට උ මගට බයිසිකොලේ ගෙනත් තියල වගේ...අනේ පලයන් බන්
යන්න උබ හදන්නේ අපි දෙන්නගේ අනාගතේ නැති කරන්නද තොගේ මලකඩ කාපු හුචක්කුවේ ගිහිල්ල... අනික උබ දැනගනින් අපි තාම බැදලත් නෑ හරිද ..හාමු දීපු ටෝකට පොඩි පොඩ්ඩක් සයිලන්ට් උනා... මට අර බයික් කාරයෝ දෙන්න දිරවන්නේ නෑ කිරි,පොඩි නිහඩ බව බිදිමින් මට කතාකලා... උන් බොට දිරවන්න මොකෝ උබ උන්ව කෑවද ..?ආයෙත් පොඩිට කෙලඋනේ හාමු අහපු ඒ ප්‍රශ්නෙත් එක්ක.... බලාපන්කෝ මේ මහා දවාලේ ලයිට් එකත් ගහගෙන ඉන්නේ නිකන් සේප්පඩ විජ්ජාකාරයෝ වගේ, දෙන්න හිතෙනවා හොම්බෙන් යන්න.... අනේ මේ උබලගේ ගහගනිල්ල මම දන්නවනේ මතක නැද්ද අපේ ලැට් කටාට ගහන්න ආපු වෙලේ උව ෆෝම් කරලා උබල දුවපු හැටි......
ඊට පස්සේ උව මාසයක් විතර කළුබෝවිල ගාල් කරලා තිබ්බ හැටි.... එදත් අපි කෑවනම් තාම ගුටි කනවා.... මම උන් දෙන්නට අපේ අතීතය පොඩ්ඩක් මතක් කරා ....දැන්නම් හරි වගේ අන්න මචන් බාලිකාවියන් තක්සලා දොරෙන් ඉස්සි ඉස්සි එනවා අනේ කෝ අපේ කිරි අයියා කියල හොයාගෙන...පොඩි ආයෙත් වලත්ත
කතාවක් කිව්වා ..මම උ දිහා රවල බැලුවේ මුට කොයි වේලාවේද දෙකක් අනින්නේ කියල වගේ .... ඒ බන් හාමු කවුද බන් අර නුල කැඩිච්ච සරුංගලයක් වගේ එන කෙල්ල බලාපන්කෝ හැටි නිකන් තොරොම්බල් කරත්තයක් වගේනේ බන් මල්ටිලෑක් එකෙත් නෑනේ බන් ඒකිගේ ඇදුමේ තියන පාට... පොඩි කෙල්ලෙක් දිහාට අත දික්කරල කිව්වා ....කෙල්ල දැකපු ගමන් මට වැඩේ තේරුනා ඒ එන්නේ හාමුගේ නගා...තොට නම් තියෙන්නේ මහා මුසල කටක් ..යකෝ ඒ මගේ නන්ගිබබා..හාමු කිව්වේ අඩන්න වගේ ...උබ ඉතින් කලින් කියන්න එපයි ඒ මගේ නංගි කියල ..අනිත් එක අපි දන්නේ නෑනේ උබට ඔච්චර ලොකු 6යෙ 4රෙ නංගියෙක් ඉන්නවා කියල. අනික හරි බබා උස්සන්න දොබකරයක් ගෙන්න වෙයි...පොඩි ආයෙත් උගේ ටකරමට ගල් ගහන්න පටන් ගත්තා ...ඔව් උබ මට කියන්නේ ආපු ගමන් උබවත් අතින් අල්ලාගෙන පන්තිය ඇතුලට ගිහින්
නංගිව පෙන්නලා අර ඉන්නේ මගේ නංගි කියල කියන්නද යකෝ ...මගේ නගාව මම හැදුවේ බබා වගේ කොල්ලෙක්ගේ හුලගක්වත් මම මගේ නගාට වදින්න තිබ්බේ නෑ ඒ තරමට පරිස්සම් කරා හාමු එහෙම කිව්වේ අහස දිහා බලාගෙන ...අනේ නිකන් පලයන් බන් යන්න ඒ කියන්නේ
උබලගේ නංගිට ඉන්න
වෙනම තැන් හදල තියනවද මේ ලෝකේ කොල්ලෝ නැති ....ඒ මේ බලපන්කො කිරි මු දෙන ටෝක අනික උබ පිරිමියෙක් නෙව්යිද ..? උබගේ හුස්ම නංගිට වදින්නේ නැද්ද ..? නේ බන් කිරි ආ මන් කියන්නේ බොරුද..? "කිරි කිරි" උන් දෙන්න බැනගන්න අතරේ මගේ ඇස දෙක හරහා බොක්කටම
වොට් 33000හ දෙකෙන් වැඩිකරපු කරන්ට් එකක් වැදුනා මුණ හරියට පෙන්නේ නැති උනාට ඉර එලිය වැටිලා කොන්ඩේ ලා තබ පාටකින් දිලිසුනා සල්වාර් කිට් එකක් ගහල හිටිය ඒ කෙල්ලව දැකපු ගමන් මොකක්ද මට උනේ කියල හිතාගන්නවත් බැරි උනා ...මෙච්චර වෙලා පව් දිදී එයාගේ ඉස්සරහින් ආපු ගල්රෝල
වගේ මහත කෙල්ල අයින් උනා ..අනේ අම්මේ මේ දෑස මක්කටෙයි කියල හිතුනේ ඒ වෙලාවේ තමයි මම එකපාරටම එතන හිටිය පොඩිගේ අත තද කරා ...මොකෝ යකෝ කොනිච්චන්නේ කෙල්ලෙක් වගේ ...උබ මගේ හිරිඔතප් බිදින්න හදනවද ..? පොඩි ආයෙත් කච කචේ පටන් ගත්තා ..
අර බලපන්කො බන් පිස්සු හැදිලා හොදවෙලා ආයෙත් හැදෙනවා බන් ...මම පොඩිට කෙල්ල පෙන්නුවා..අඩෝ පට්ටයි ඇ කවුද බන් ඒ රුප සුන්දරී ..? මාරයි බන් ..පොඩිත් හොල්මන් වෙලා කියල මට තේරුනා ...කෙල්ලට අපි ඉන්න තැනට එන්න තිබ්බේ අඩි 10ක් 15ක් විතර එකපාරටම
අර කරුමක්කාර බයික්කාරයෝ දෙන්න කෙල්ල ලගට ඇවිත් බයික් එක නැවැත්තුව ....... 

__________ මතු සම්බන්දයි ____________


No comments:

කිරිගේ අදහස් ගැන ඔබේ අදහස්