Monday, September 2, 2013

කිරාගේ හැටන් ගමන















හා හා පුරා කියල මමත් හැටන් පැත්තේ පස් පාගන්නයි හදන්නේ [කොමද එළනේ] හෙට ගෙදර ඇයොත් පිරිවරාගෙන තමා විනෝද ගමන මේ කිරියා එන්නේ[උබල හිතන දේ මට තේරෙනවා චාටර් තමයි බන් මෙලෝ රහක් නෑ අම්මලත් එක්ක යනකොට]..කොහේ ගියත් මම fit එකේ හිටියට මොකෝ ....මගේ යාළුවො කියපු විදියට මට මොන ජල්තරස් කෙස් වලට මුණ දෙන්න වෙයිද දන්නේ නෑ .උන් කියනවා "උබ යන පැත්ත නාය යයිලු",තව එකෙක් කියනවා මට "ගල් පෙරලේයිලු",ඒ අස්සේ කෙල්ලෙක් කියනවා "ඔයාව ලිස්සල කන්දකින් පහලට වැටේලු" මේවා ඇහිලා හිත පොඩ්ඩක් කචල් උනාට එලියට ඒ බව පෙන්නේ නැතිවෙන්න ඉබ්බා දැම්ම.....ඔය ඒ පැත්තේ ඉන්න එවුන් මාව දැකල විරිත්තනවා එහෙම නෙවෙයි ගෙදර උදවිය ඉස්සරහ ...මේ කිරියා ලෝකෙට පරකාසේ උනාට ගෙදරට පුස් පැටිය වගේ ඉන්න අහිංසක කොල්ලෙක් ...සායම යවල මාව නොන්ඩි නොකර හිටපල්ලා...:D
අනේ අම්මේ මෙහෙ තියන සනීපෙ ....පොඩි ඉඩම් කෑල්ලක් අරන් එකේ මැද හිටගෙන හිටියත් සැපයි කියල මටනම් හිතෙන්නේ...ඒ වගේද ඉන්න ඉන්න කෙල්ලෝ අනේ අම්මේ එහෙමත් සුදු කෙල්ලෝ මුන් සුදුමැලි වෙලාද ,නැත්නම් සුදු හුණුවත් උලාගෙනද කියල මට සැකයි ඒ තරමට සුදු කෙල්ලෝ පාරේ එහාට යනවා මෙහාට යනවා ....ගෑනු පාර්ශවේ සමග ආරවුලක් තිබ්බට මොකෝ මේ කෙල්ලෝ දැක්කම මටත් අරව මේවා හිතෙනවා කියල ඔන්න මම බොක්කෙන්ම කිව්වා....කොහොම වෙතත් කවුරු හරි නාවන්න තියා ඇදගෙනවත් නානව බොරු පටට සීතලයි මෙහෙ[ හැබැයි ඉතින් අර සුදු කෙල්ලෙක් ඇවිල්ල නාවනවානම් නානවා හෙම්බ හැදෙනකන්]. දැනටමත් මට හෙම්බ හැදෙන්න වගේ නාහේ දැවිල්ලයි ඉන්න බෑ ...මට සැකයි උබල ඔහේ ඉදන් දෙස් තියනවද දන්නේ නෑනේ...කියන්නත් බැරි හරි හාදයෝනේ මගේ වටේ ඉන්නේ.....
සැප කනේ තියාගෙන ඉන්නකොට මෙන්න ලස්සන කෙල්ලෙක් මගේ ඉස්සරහට එනවා ...හතර වරිගයම මතක් කරගත්තු මම ආ නංගි, කියල කිව්වා විතරයි මෙන්න මෙකි පැනපු ගමන් ඇයි අය්යේ තමුසෙට පාන්ඩුවද කියල ඇහුවේ නැත... [යකෝ මුන් කොළබ කෙල්ලෝ වගේ නෙවෙයි නෙව]...මම ඉතින් ලජ්ජාවෙන් බේරෙන්න පොඩි පැණි හිනාවක් දැම්ම ...මේක දැකපු ගමන් කෙල්ලට තද උනේ නැත අයේ නත්තෙටම...මේ අයියේ ගොන්පාට් දාන්න එපා බලනවා තමුසෙගෙ කළු,දත් අන්ද විතරයිනේ සුදු ...අවා මෙතන අපි වගේ කෙල්ලොන්ට ලයින් දාන්න.....විලිලජ්ජාවේ සන්තෝසේ බැරුව තමා මම අයෙත් ගෙස්ට් එකට ආවේ ..කොයිතරම් නැවෙ නැති උනත් කෙල්ල මාව බාල්දියෙන්ම නැව්ව කියනෙකනම් මට බුදු ෂුවර් ...කොළබ කෙල්ලොන්ට කනේ ඇගිලි ගහගන්න දෙස් තියන මට කඩන් වැටුනේ උන් තියපු සාපයක්ද කියලත් මට හිතෙනවා ...කොහොම උනත් මේ කිරි අද කෙල්ලෙක්ට පරාද උනා [එත් ඉතින් කවුද දන්නේ මෙච්චර අහිංසක වගේ ඉන්න සුදු කෙල්ලෝ ඔච්චර නපුරු කියල ]....අම්මපා එල්ලෙන්න ගහකුත් නෑ ඔක්කොම උස ගස්...මම කළු උනාට කට්ට කළු නෑනේ..අනික අපේ පවූලෙන් පොඩ්ඩක් හරි සුදු මම විතරයි නෙව ..අනික සුදු කෙල්ලෝ අස මම වගේ කළු කොල්ලොන්ට කියල මම හිතන් හිටියේ ...ශික් පොලොව පලාගෙන යන්න හිතෙනවා ...කොහෙද ඉතින් කන්දකින් පනින්නත් බයයි..ඇයි ඉතින් පැන්නොත් මාසයක් විතර පෙරෙලෙනවා කියල මෙහෙ එකෙක් කිව්වා ....අනේ මේ මගේ කරුමේ...මම එනවා බන්ස් කොළබ..:v

2 comments: