Saturday, September 14, 2013

කිරාගේ ලව [KiRi'S LoVe] part 1




















උදේ පාන්දර නැගිට්ටේ කවුද අපේ ගෙදර ඉස්සරහ මහා හයියෙන් ටකරමක් හොලවන සද්දේ ඇහුනු නිසයි ...මොන මුසලයද දන්නේ නෑ
නැගිට්ටත් එකේ බුකිය වටේ පොඩි රවුමක් ගහන්න කියල ලප අතට ගත්ත විතරයි මෙන්න යකෝ පොඩිවිජේ විරිත්තාගෙන මගේ කාමරේ දොරලග ..
"මොකක්දබන් කිරෝ ලොකු ළමයෙක් වෙච්ච කෙල්ලෙක්වගේ ඇදේ දපාගෙන ඉන්නේ ලැප් එකක් අතගගා"
ඇයි තෝ උදේ පාන්දර ආවේ මම ලොකු ළමයෙක් උනාද කියල බලල යන්නද ..? මම එහෙම අහපුවම මිනිහ පොඩ්ඩක් අප්ෂට් ගියා ...එත් ඉතින් දැන දැන
පරාජය පිළිගන්න එකෙක් නෙවෙයිනේ මේ කිරා .
හරි දැන් කියපන් උබ මොකෝ මේ පැත්තේ බඩගෑවේ ..? මම පොඩිගෙන් ඇහුවේ වෙනද මුව කියලවත් ගෙන්න ගන්න බැරි නිසයි ....
ඔන්න ඕකනේ කිරි සහෝදර ප්‍රේමය වෙනුවෙන් උබව බලන්න ආවම උබ එන්නේ රොන් ටෝක් දාගෙනනේ ... පොඩි කියපු විදියෙන් මටත් ටිකක් අවුල් ගියා
හරි හරි කියපන්කො තොරණේ විස්තරේ ...මොකක්ද මගෙන් වෙන්න ඕනේ කාට හරි අන්චියක්ද..?මම එහෙම ඇහුවම පොඩිගේ මුණ එලිය උනේ මහා ජරා විදියට .
මේකයි කිරි විස්තරේ එක බඩවැල කඩන් ආවේ නැති උනාට උබයි හාමුයි මමයි පොඩි කාලේ ඉදන් එළ ෆෙන්තොනේ ආ නැද්ද ....
හරි හරි පම්පෝරි නවත්තල කියන දේ කෙලින් කියපන් ....මම එහෙම කිව්වේ මු දෙයක් කියන්න ගියොත් එක කියන්නේ අග ඉදන් මුලට කියල දන්න නිසයි ..
කිරි ඉස්කෝලෙත් නිවාඩු නිසා යමන්කෝ පොඩි රවුමක් ගහන්න ....හාමු තව ටිකකින් මෙහාට ගාටනවා කිව්වා තුන් දෙනාත් එක්ක වලක් බහිමු ...මු එහෙම කිව්වම මට නැට්ටට තද උනා ....අනේ මේ උබලගේ වල ...තොපිල එදා කරාපු දේ මට මතකයි ..මතකනේ මළගෙදර මම තනියම හිටපු හැටි ... හරි හරි බන් මිනිස්සු අතින්නේ වැරදි වෙන්නේ ඒ වගේම තමයි සමාව දෙන්නේ දෙවිවරු, උබනේ බන් අපේ දෙයියා ....අනේද කියන්නේ හොද වෙලාවට මම තාම උදේට කාවේ නෑ අපේ අම්මගෙන අහපන් පාන් ගෙනාවද කියල උබ ගාපු බටර් ටික එකේ ගාගෙන කන්න ...
අනේ අනේ බන් කියන දේ අහපන්කෝ මමයි හාමුයි තීරණය කරා බොට හොද කෙල්ලෙක් සෙට්
කොරන්න ....පොඩි එහෙම කිව්වම මට නිකන් පිස්සු වගේ උනා ...ජීවිතේට කරාපු දේවල්ද මේ ..
අප්සට් ගන්න දෙයක් නෑ හාමුගේ නංගිට අද ක්ලාස් අපිත් බහිමු ඒ පැත්තේ, එතකොට හාමුගේ නංගිගේ යාලුවෙක්ට හරි ටෝක් කරන්න පුළුවන්නේ ....මට මේ එකක් කියපන් දැන් උබල දෙන්න යන්නේ මට කෑල්ලක්
සෙට් කරන්නද ..? නැත නම් උබල දෙන්නට කෑල්ලක් සෙට් කරගන්නද ..? මම එහෙම ඇහුවම පොඩි අබරුන ...හරි බන් අපි තුන් දෙනාටම ...
දැන් උබේ ඔය මුණ හොදට හෝදලා පවුඩර් ටිකක්වත් දාගනින් ඔය උපන් කළු පාට යන්න පොඩි එහෙම කිව්වේ මගේ ඇදේ හාන්සි වෙනගමන් ....
සටපට ගාලා ලැස්ති උන අපි දෙන්න පාරට බහිනකොටම හාමුත් අපේ ඉස්සරහට හම්බ උනා ....ඔන්න කිරි උබට පොඩි විස්තරේ කියන්න ඇතිනේ ,අද ඉදන් බොට කෙල්ලෙක් වැටෙනකන් අපි පිකටින් ....
ආයෙත් අහල එකනේ හාමු මමත් මේ කිරියට කිව්වේ හරි හමන් කොල්ලෙක් නම් දැන් ශිෂ්‍යත්වේ ලියන කොලුපැටියෙකුත් හදල ...මෙච්චර වෙලා සද්දනතුව හිටිය පොඩි උගේ කට ඇරිය ...
මේ තොපි දෙන්නගෙම ටකරම් වහගෙන යන දේවාලෙක යමල්ල ...මම එහෙම කිව්වේ නැත්නම් රෑ වෙනකන් මුන් දෙන්නගේ බයිලා අහන්න වෙන බව දන්න නිසයි .
තටමල තටමල නුගේගොඩ එනකොට හවස 3 විතර වෙලා ....බලපන්කො කිරි අනිත් දවසේ මෙහෙම එනවනම් කලින් දවසේ ඇවිත් මේ කොහොහරි නැවතිලා ඉන්න ඕනේ ..බලපන්කෝ ගල්කිස්සේ ඉදන් මෙතනට එන්න ගියපු වෙලාව ....පොඩි එහෙම කියනගම උගේ සැටලයිට් එක හතර වටේ කරකවනවා මම දැක්ක .....යකෝ තෝ ඔහොම ඔලුව කරකවන්නේ නිකන් සේවලයෙක් වගේ
තොට මිමැස්මොරේ හැදිලද...?මම ඇහුව. එයි බලපල්ලකො මේකට එන කෙල්ලෝ ගොඩ වයස 10 ඉදන් 60 වෙනකන් ඕනෑම වයසක කෙනෙක් ඉන්නවා ආසාවේ බෑ බන්. එහෙම කියනකොට පොඩිගේ ඇස් දිලිසෙනවා මම බලාගෙන..ඔව් ඉතින් බොට චිත්ත කෑල්ලක් පෙන්න බෑනේ..හාමුත් කතාවට එන්ටර් උනා...අනේ ඔව් මටනේ චිත්ත පෙන්නන්න බැරි එතකොට තෝ හැමදාම රෑට සමුලගාතනේ කරන්නේ පාර අයිනේ ටැප් එකේ නාන ඇන්ටිලා දිහා බලාගෙන...පොඩි එහෙම කිව්වම මටත් හිනා ගියා...බලපන්කො කිරි මු දාන ටෝක් කාට හරි අහුනනම් මගේ සායම
ඉවරයිනේ හාමු අඩන්න වගේ කිව්වා.
ඒයි ඒයි අන්න බලපන්කො අර .....පොඩි අත දික්කර පැත්තට මමයි හාමුයි අපේ ඔලු ගෙඩි 2ක හැරෙව්වා.........
__________ මතු සම්බන්දයි ____________

No comments:

කිරිගේ අදහස් ගැන ඔබේ අදහස්