Sunday, September 8, 2013

කිරිගේ අනුරපුර ගමන 2





















ඔන්න ඉතින් ආයෙත් ගමන පටන් ගත්තා අම්මිලා තාත්තිලා ලග ඇබරි ඇබරි හිටපු කෙල්ලෝ සෙට් එකත් අපිට විරිත්තන්න පටන් ගත්තා ..ඕක ඉතින් කෙල්ලොන්ගේ හැටියක්නේ මුකක්වත් කෙලින් කියන්නේ නෑනේ ...අපිත් ඉතින් ගණන් ගන්නේ නෑ වගේ පාඩුවේ කයියක් ගහගෙන ගියා අපේ නිහඩතාවේ ඉවසගන්න බැරුවද කොහෙද බස් ඩ්‍රයිවර් අයියා දැම්මේ නැතා බස් අජිත්ගේ පිස් එකක් අප්පේ එක අහල මට වමනේ යන්නත් ආව ...අපේ හැගීම් ඇහැ දෙපැත්තෙන් බේරෙනවා ඕකගේ සින්දු අහලා ...අයියේ අපි සින්දු කියන්නම් ඔය කරච්චලේ නවත්තන්න කියලා පටෝන් කා ගහලා කිව්වා ඩ්‍රයිවරයට කට කහනවට මු එහෙම කිව්වද මන්ද ඇයි යකු ඉස්සර මොන්ටි ගිහින් වත්තට යන්නම් මලක් කඩන්නන්ම් කිව්වට පස්සේ සින්දුවක් මිමිනුවා මතකයක්වත් නෑ...මම පොඩිගේ දිහා බැලුවේ පටෝන්ට සොට් එක දෙමුද කියල අහන්න ඇයි යකු දැන් කෙල්ලෝ ටිකත් බලන් ඉන්නේ අපි සින්දු කියනකන් මගේ අදහස තේරුම් ගිහින්ද කොහෙද පොඩිටත් ජරා හිනාවක් ගියා ... "කෝ කිරි සින්දු අපිට පාලුයි" කොහෙන්ද ඉදලා ආපු ටකරම් කටහඩක් ඇහිලා මම ඩීම් වෙලා ගියා කවුද යකු ඒ ..? සද්දෙනම් පුරුදුයි වගේ එත් මම හිතන කෙනා මේකට නැග්ගේ නෑ නොවැ ... තමුසෙලට බැරිනම් අපි කියන්නද .. මෙන්න යකෝ දන්නේ තොරණ නියමට පෙන්නේ අපේ ජෝජෝ නගාගේ සුන්දර මිහිරි හඩනේ අපිට ඇහිලා තියෙන්නේ ඒ තරමට කන කිං ගානවා තාම ...අනික අපේ ප්‍රාදේශීය විවහරේ අපේ පැත්තේ හොදටම කථනය කරන්නේ ජෝජෝ නගා විතරයි කියල අපි දන්නේ අත්දැකීමෙන් ...කොහෙද ජෝජෝ යන්නේ ඔයා පුල් යන්නද හදන්නේ නාන්න ...? පොඩි අහපු දේ මටත් තේරුනේ නැති නිසා මමත් ජෝජෝ දිහා බැලුව. ඒ මුකො එහෙම අහන්නේ මට නාන්න පුල් යන්න අනුරපුරේ යන්න ඕනිද පොඩි ...එකිත් අතාරින්නෙ නෑ . නෑ ඉතින් ඔයා ඇදන් ඇවිත් තියෙන්නේ නාන්න යන
ගෑනුලමයි අදිනවා වගේ ඇදුමක්නේ එකයි ඇහුවේ .... අනේ අම්මේ දෑන්නේ වැඩේ තේරුනේ . ඔව්නේ අප්පා අම්මපා විලිලැජ්ජාවක් නැති හැටි දැන් කොමද මෙකි අපි ඉස්සරහ වාඩි වෙන්නේ කියල මමත් කලපනා කරා .. කොහොම කොහොමහරි තැන තැන හිටපු අනිත් බවලත් උදවියත් පිටිපස්සේ සිට් එකට ඇවිත් තිබුනා ...කොල්ලොන්ටත් ඉතින් තවත් මොනවද විවා බිලා සංගා හයේ පාරවල් දෙනකොට හිනාවෙනවා වගේ හැලිච්ච දතුත් පෙන්න මුන් හිනාවෙනවා හෝ ගාලා ...ශිකේ හරියට උදේ පාන්දර හිනාටෝපි කාල වගේ ...පොඩිටත් ඉතින් චිත්ත කෑල්ලක් පෙන්න බෑ..ඌ ගිහින් අර ෆ්‍රෙන්ච් කට් එක කපපු කෙල්ල ලග ඉදගෙන හරියට අපිත් එක්ක ආවේ නෑ වගේ .... "කිරි පුතේ පොඩ්ඩක් එන්නකෝ" අම්මි මාව අමතපු නිසා මම පොඩ්ඩක් එතනට ගෑටුව ... පුතේ සින්දුවක් කියන්න අනිත් අයත් එක්ක හිනාවෙලා කතාකරන්න ..ඔයා ඔහොම පැත්තකට වෙලා ඉන්න එපා ..... හෑ මුකක්ද බොලේ අම්මි මේ දොඩවන විකාරේ මම නිකන් ලෝන්තපොල් එකෙක්වගේද පිට එවුන්ට පෙන්නේ ශිකේ අම්මි දන්නේ නැහැනේ මෙතන මහා මොළකාරය මමයි කියල ..:D අවුලක් නෑ දැන් ඉතින් අම්මිගෙන් පර්මිෂන් හමුඋන නිසා මම ආයෙත් මගේ සිට් එකට ආව ...මෙන්න වැඩක් ජෝජෝ එතන ඉදගෙන ... පල පල ජෝජෝ නගිටපිය ඔය මගේ තැන ...මම ගේම ඉල්ලුවා ..දැන් කිරාට කොමත් එකනෙ ... ඇයි ඔයාට මෙතන ලියල දීලා තියනවද ඇ ... අම්මපා මේ වෙලාවට තමයි මට මේකිට දෙන්න හිතෙන්නේ කෙල්ලෙක් කියල බලන්නේ නැතුව හොම්බට දෙකක්... නැගිටපං ජෝජෝ නැත්නම් මම බොට දෙන්නේ පස්සට පයින් හොදද ,,? මම මගේ ලාස්ට් වොර්නින්ග් එක දුන්නා එකිටත් තේරුනා මට තද වෙලා කියලා ...හරි නැගිටින්නම් හැබැයි සින්දුවක් කියන්න ඕනා ok ... හරි හරි මම කියන්නම් කියල ජෝජෝ නැගිටපු ගමන් මම එතනින් වාදී වෙලා ජෝජෝට විරිත්තුව ... කිරි මුකො ප්‍රස්නේ මගේ help එක ඕනිද පොඩි පැත්තකින් එබිලා ඇහුව ...අනේ අපොයි මුට දැන්ද මේක ඇහිලා තියෙන්නේ..අනේ මන්ද බන්ස් උබල දෙන්න පොඩි එවුන් වගේ කොයි වෙලාවේ බැලුවත් රණ්ඩු වෙන්නමයි බලන්නේ ...විනාඩි 5 වත් බොලාට යාලු වෙලා ඉන්න බැරිද ..? ඒ ගමන පටෝන්ගේ පඩි වදනක් ... යකු මුන් දෙන්න කෙල්ලොන්ට පෙන්න මට පොර ටෝක්ස් දෙනවා.. බලන් යද්දී අම්මි කිව්වා හරිනේ වෙනදා පළාතටම ඇහෙන්න  ටෝක්ස් දෙන මන් අද සයිලන්ට් වෙලා... අහෝ දුකකි !! මම නෙවේ බන් ජෝජෝනේ එයා ටකරම වහනවානම් මම ජීවිතකාලේටම යාළුවෙලා ඉන්නම් එකෙන්ම.. හත්තිලව්වේ අර බලපල්ලකො යකු පුදුම අපරාදයක්නේ අර කරන්නේ ..පොඩි කියපු දේ බලන්න කෙල්ලෝ ටිකයි කොල්ලෝ ටිකයි එලිය පැත්ත බැලුව .... මුකො බන්ස් කෝ උබ මුකක් ගැනද කිව්වේ පටෝන් පොදිගෙන් ඇහුවේ මම අහන්න කලින් ...පිස්සු හැදිලා ආයෙත් හැදෙනවා බන්ස් ..මේවනෙ රජ සින් අපි මුනවද බන්ස් දැකල තියෙන්නේ ...ෂාහ් කියල වඩක් නෑ ඇ පස්ටයි... මුට අමු කැවිලද ..මොකක් ගැනද පොඩි උබ ඔය කියන්නේ බැරිම තැන මම පොදිගෙන් ඇහුවේ මු පෙන්නන්න හදන දේ ගැන මටත් මෙලෝ හසරක් තේරුනේ නැති නිසා ... අර බලපන් අන්න මොකෝ උබලා අන්දද ..? 

තාම ඉවර නෑ ඇ තව තියනවා පස්ට සිද්දි අපේ ගමනේ වුනු...:D 
--------- මතුසම්බන්දයි ----------

2 comments:

  1. niyamaai... ithuru tikath ikmanata liyandooooo.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. ලියන්නම් ලියන්නම් ...:D

      Delete