Saturday, September 14, 2013

කිරාගේ ලව [KiRi'S LoVe] part 4




බස් හෝල්ට් එකට අවා විතරයි මෙන්න කෙල්ල ටැප් එක ඇරියා රෝස පාට කම්මුල් දිගේ හෝ ගාලා කදුළු බේරෙනවා ..මේ මොන බඩකඩිත්තුවක්ද බන් මේ අද උදේ මොකාද බන් ඉස්සෙල්ලම දැක්කේ කියල මම පොඩිගේ දිහා බැලුව. උත් නිකන් එහා ගෙදර මිනිහට හෙන ගහනවා වගේ බාලගෙනම ඉන්නවා ...මේ කෙල්ල අඩන විදියෙන් තව ටික වෙලාවකින් මටයි හෙම්බ හැදෙන්නේ.හරියන්නේ නෑ මේ වෙලාවෙනම් සම්බාව්‍ය පලවෙනි මණ්ඩලේ ගරු රගපෑමක් කරන්නම වෙනවා ...නංගි ඔයාගේ අත අල්ලාගෙන ආපු එකට සොරි ,ඔයා එතන අපහසුතාවෙන් ඉන්නවා දැකල තමයි මම ඒ වගේ වැඩක් කරේ මම ඉතින් එකට සමව ඉල්ලුවනේ ...අනික ඔයා මෙහෙම පාරේ අඩන එක එච්චර හොද දෙයක් නෙවෙයි හරිද ? මම නිකන් මහදැනමුත්තා වගේ කියවගෙන ගියා කෙල්ලගේ ටැප් එක නැවතුනා ..හෙමිට ඒ ඇස වලින් මගේ දිහා බැලුව..මෙකිනම් හොද හැටි හින්දි චිත්තරපටි බලන කෙල්ලෙක්ද කොහෙද නිකන් නෙවේ සිංහල උපසිරසි එක්කම කියල මට ඒ බලපු බැල්මෙන් තේරුනා ....කොච්චර දගකාරයෙක් උනත් ඒ ඇස වලින් මට මොනවා හරි කියනවා කියල තේරුනා ...නගා ඔයාගේ බස් එක, මෙච්චර වෙලා සද්ද නැතිව හිටපු පොඩි කට දැම්ම ..යකෝ මුව කොටියම කන්න එපැයි මෙච්චර හොදට වැඩේ වේගෙන එනකොට මු මැද්දට පැන්නනේ හැලපය...අයියට ගොඩාක් පිං කියපු කෙල්ල පිට අල්ලෙන් ඇස් පිහදාගන්න ගමන්ම බස් එකට නැග්ග ...මට ඌරු ජුවල් අස්සේ පොඩි විරිත්තාගෙන බස් එක දිහා බලාගෙන හිටියා..මොකක්ද පගර නාට්ටෝ ඒ කරාපු අසික්කිත වැඩේ ..මම පොඩිගෙන් ඇහුව. මම මොකක්ද කරේ පවුනේ බන් ඒ අසරණ කෙල්ලට සිහියක් තිබුනේ නෑ බස් එක ගැන ඉතින් මම එක මතක් කරා අර බුම්මට්ටෝ දෙන්නට එකී බයවෙලා .... අනේ මේ මගේ කරුමේ කියල මම හිතාගත්තා ,තොට නම් මොලේ කළදක් නැති පිස්සු හරක් නාම්බෙක් ... ආ ඔව් ඔව් උදේ පාන්දර ඇවිත් උබව කුදලාගෙන එක්ක ඇවිත් කෙල්ලෙක් දැකල අතින් අල්ලපු ගමන් තොට පිස්සු හැදුනද , අනික යකෝ අර බලපන් අර බයික් කොල්ලෝ දෙන්න බලාගෙන ඉන්නේ අපි උන්ගේ චුඩ මානික්කේ උස්සන් අවා වගේ තව ටිකක් වෙලා මෙතන නාඩගම් නටුවනම් උබටයි මටයි දෙන්නටම කළුබෝවිල යන්න තිබුන නොමිලේම ..මටනම් හිතෙන්නේ කිරි ඕකුන් දෙන්න ගොනා කෝවිලේ පැත්තේ බුවාලා දෙන්නෙක් පෙන්නේ නැද්ද නිකන් ගංජා පප්පල වගේ මුනවල් තියෙන්නේ ....හරි යකෝ එත් කෙල්ලගෙන් කිසි
විස්තරයක් අහගන්න බැරි උනානේ ඒකිගේ නම මොකක්ද ? කොහෙද ඉන්නේ ? ආයේ පන්ති එනවද ? ශික් තෝ වැඩේ කෑවා ,මම දුකින් වගේ එහෙම කිව්වම පොඩිගේ මුනත් කළු උනා ...ඔව්
නේ බන් රුපසුන්දරී මොන දිපන්කරේද කියල අහගන්න බැරි උනානේ ..ඇත්තම කිව්වොත් කිරි අරුන් දෙන්න දැක්කම මගේ බඩ දගලන්න වගේ ගත්තා ...බයකට නෙවෙයි උබ ඉතින් දන්නවනේ
අනේ පලයන් යන්න ගමකට ගහන්න කතාව මොකක්ද යකෝ ඒ හැසිරීම දැන් ඉතින් මොනවා කරන්නද යමන් අපිත් ගෙදර ...මම පොඩිත් එක්කම බස් එකට නැග්ග .වැඩිය සෙනගකුත් නැති ඒ වෙලාවේ අපේ ඉස්සරහ සිට් එකේ හිටියේ කොන්ඩේ ස්ට්‍රේට් පාරක් දාපු කෙල්ලෙක් ...මේ මොන වසන්ගතයක්ද බන් මේ ,මේකිගේ කොන්ඩේ ඔක්කොම මගේ කටෙයි මුනෙයි හැමතනමනේ පොඩි අඩාවැටෙන්න ගත්තා ..අක්කි මේ අපි මේ ගෙදර යන්නේ අම්බානෙකට බඩගිනිවෙලා ,කොල්ලොන්ගෙන් ගුටිකන්නත් ගිහින් ඒ කන්නේත් නැතිව ගෙදර යන්නේ අම්මා හදන බත් වෙල කන්න ,හැබැයි මේ යන විදියට බහින තැන වෙනකොට අපිට බඩපිරෙන්නේ ඔයාගේ ලෙන්ඩි කාල කෙල්ලගේ උරහිසට තට්ටු කරාපු පොඩි කියවගෙන කියවගෙන ගියා ...මටත් පොඩි හිනාවක් ගියත් කෙල්ල දැකපු ගමන් හිනාව හොරු අරගෙන ගියා වගේ නැවතුනා .... කිරි ඔයා ?කියල කෙල්ල අපේ පැත්තට හැරුනා විතරයි පොඩිත් ලොකු හුස්මක් හිරකරගෙන සිට් එකට හේත්තු උනා ... ශලිනි අක්කි ඔ..ඔයා කොහෙද මෙහෙ ..? මම පට රටවලගෙන හිමින් ඇහුව... මම මේ ඔයාලගේ ගෙදර යනගමන් පැටියෝ කියල අක්කි පොඩිගේ දිහා බැලුව ..කවුද මේ ඔයාගේ යආලුවෙක්ද ? ඔව් අක්කි මේ
විහග අපි ආදරේට කියන්නේ පොඩි කියල ..පොඩි මේ ශලිනි අක්කි අපේ අයියගේ ..කියල මම පොඩිට ඇහැක් ගැහුවා ...සෙවල හිනාවක් දාගත්තු පොඩි ආයෙත් කතාවට එන්ටර් උනා ... අක්කිගෙ කොන්ඩේ නම් පංකාදු පහයි ,හරිම ලස්සනයි කොහෙන්ද අක්කි කරේ ..අපේ අක්කිටත් කරන්න කියන්න ඕන .... මු මිට කලින් තියපු දෙස් ටිකයි දැන් කියපු එවයි මම හිතින් සංසන්දනය කරා ....
ඉතින් කිරි ඔයා කොහෙද ගියේ කෙල්ලෙක් බලන්නවත් ගියාද ..? ශලිනි අක්කි මගේ පැත්තට
හැරෙනගමන් ඇහුව . චි චි අක්කි කෙල්ලෝ කියල නාමයක් අපේ අහලකවත් නෑ අපි මේ බුගොලේ ගැන පොතක් හොයන්න සරසවි ගියා ...අනික අක්කි කෙල්ලෝ කොච්චර පස්සෙන් ආවත් ඉගෙනීමට අපිට තියන උනන්දුව නිසා ඒවා ගැන හිතන්න වෙලාවක් නෑ ....ලෝක අමු කෙප්පයක් පොඩි ආකිගේ ඔලුවට දැම්ම
"බේකරි හන්දියෙන් බහින්න " කොන්ද පිටිපස්සේ ඉදන් කා ගහනවා ඇහුනු අපි හෙමිට සිට් වලින් නැගිට්ට. ශලිනි අක්කිගෙ ඇදුම දැකපු පොඩි මගේ කනට කරලා "සුදුකකුලයි කොට සායයි හරි අවදානම්" කියල කිව්වා විතරයි මට බකස් ගාලා හිනාවක් ගියා ..අපි දෙන්න දිහා බලපු ශලිනි අක්කි මොනවත් හිතාගන්න බෑ වගේ අපේ ලගටම අවා ...මොකක්ද කිරි යාළුවා මම ගැන කිව්වේ අක්කි මගෙන් එහෙම අහනකොට දෙන්න උත්තරයක් මගේ ලග තිබ්බේ නෑ ..ඇයි යකෝ මු කියපු එක කොහොමද කටක් ඇරලා මම කියන්නේ ... හන්දියෙන් බැස්ස අපි ටුක් ටුක් එකක නැගල ගෙදරට ආව ...මගදී අක්කි fab එකෙන් ගෙනාපු කේක් සුවද දැනිල බඩගින්න දෙගුනවෙලා තිබ්බේ . ලොකු හිනාවකින් අක්කිව පිළිගත්ත අම්මි මගේ දිහා බැලුවේ එච්චර හොද බැල්මක් නෙවෙයි කියල මට තේරුනා ..
මොකක් නමුත් ලොකු සුනාමියක් එන්න යනවා කියල අපේ ගෙදර ඇයෝ හැසිරෙන විදියෙන් මට හිතුනා ....




__________ මතු සම්බන්දයි ___________

No comments:

කිරිගේ අදහස් ගැන ඔබේ අදහස්