Saturday, September 14, 2013

කිරාගේ ලව [KiRi'S LoVe] part 6





අනේ හත්දෙයියනේ මොකක්ද කිරි අර නැම්බියෝ දෙන්න බොගේ මුනට කරේ ...පොඩි එහෙම ඇහුවේ ඔක්කොම වැඩ ටික ඉවරවෙලා අක්කිලා ගියාට පස්සේ . එක දිග කතාවක් බන් හෙට ආයෙත් කෙල්ල බලන්න යන්න කලින් මුණ පොඩ්ඩක් එලිය කරගන්න හිතුව ..අනික බන් කෙල්ලොන්ට විතරද මේවා හොද අපිටත් හොදයි ,අක්කිට වැද වැටිලා තමයි මේක කරගත්තේ එයාගේ වැඩකාරයා විදියට වැඩකරන්නම් කිව්වට පස්සේ තමයි අක්කි කැමති උනේ මම අලි පත ටොම් පචයක් පතබැව... මගේ දිහා ඇස් ලොකු කරගෙන බලාගෙන හිටපු පොඩි සාක්කුවේ තිබිල උගේ 4න් එක ඇදල ගත්තා ... මේ බලපන්කො රුපසුන්දරී ,කියල මගේ පැත්තට 4න් එක හැරෙව්වා ...අඩේ සුපිරි බන් උබ දෙයියෙක්, ගැඩවිලා වගේ පැත්තකට වෙලා හිටියට උබ කරන්නේ කබ්බා වැඩ තමයි ඇ ...කියල මම උගේ අතින් 4න් එක උදුරා ගත්තා..මගේ හදවත සසල කල ඒ රුව මගේ ඉස්සරහම තිබ්බා ... "අයියට පිං" මම කෙල්ල කියපු වදන් හෙමිහිට මිමිනුව ....ඔය පැන්නේ බලල මල්ලෙන් එලියට උබට පිං අපිට ඉතින් පව් ....අනික බන් එකී උබට පිං දෙන්න එකී කිරිඅම්මා කෙනෙක්ද..? පිස්සු නැත්නම් ශෝක් ...පොඩි ආයෙත් උගේ ගන්ටාරේ හොල්ලන්න පටන් ගත්තා , මොනවා උනත් කිරි උබ පරිස්සම් වෙයන් ඇ ,පලවෙනි දවසෙම ඇහැ ගැටුන කියල හිත නන්නත්තාර කරගන්න එපා ,අපි තාම දන්නේ නෑනේ කවුද,කින්ද,මන්ද කියල ...මු කොච්චර වාචාලය උනත් කියන සමහර දේවල් බොක්කටම
වදිනවා කියල මට හිතුනා ... එකට තමයි බන් උබල වගේ යාළුවො ඉන්නේ .කියල මම උගේ කරට අතක් දාගත්තා කොයිතරම් හිනාවෙලා හිටියත් පොඩිගේ ජීවිතේ මල් යහනාවක් නෙවේ කියල මම දැනගෙන හිටියා පොඩිගේ තාත්තා එයාලව දාලා යනකොට අපි 5 වසරේ එදා ඉදන් උවයි උගේ අක්කවයි හදන්න පොඩිගේ අම්මා නොසැහෙන සේ දුක් වින්ද බව මේ අහල පහල කවුරුත් දනී ..එදා ඉදන් අපි දෙන්නා අතරේ තියන මිතුදම තාමත් ශක්තිමත් බව මට හැගුණි ..
කවදාවත් නොදැනුන ආදරයකින් මම තවත් තද කර පොඩිව බදා ගත්තෙමි. අපොයි දෙයියනේ මේ මොකක්ද යකෝ මේ කරන්නේ කෙල්ල කියල හිතල මගේ හිරි ඔතප් බිදින්න හදනවද ? අනේ යකෝ අතාරපන් මෙන්න ඇන්ටි කිරීට සද මොල්වෙලා පොඩි හයියෙන් කෑගැසුවේ විහිලුවට බව මම දනී ... එ බන් පොඩි හෙට උදේම යමු ඇ ...මම සෙමෙන් කීවෙමි ...කොහෙද ..? මු එන්නේ මාව අන්දන්න කියා මට හිතුනේ එය අහපු විදියෙන්මය.. තොගේ නැණ පොඩ්ඩ බලන්න
... මගේ දිහා පොඩ්ඩක් බලාගෙන හිටපු පොඩි හින් හිනාවක් දාගෙනම මගේ පැත්තට හැරුනි.... හරි බන් අපායට හරි යමන් එකට, ලොවෙත් මේ පොඩි උබලග.. 5 දාන්න කියා අත උස්සන ගමන් කිවේය... උදේම යමන් නේ බන් කෙල්ලට පන්ති උදේද දන්නෙත් නෑනේ මම ඇහුවේ පොඩිගේ
ඇස් දිහාම බලාගෙනය ... උදේම ගිහින් එතන වලකජ්ජු ගහන්නද යකෝ දෙකට විතර යමන් පොඩි උගේ අවසන් තීරණය දැනුම් දුනි .... මම යනවා බන් අක්කිව පන්තියෙන් ගන්න තියෙනවා
කියා පොඩි හෙමින් මගේ ඔලුවට තට්ටුවක් දමමින්ම ගෙදරින් නික්ම ගියේය....ආයෙත් දිනයකට හිරු උදාවුනි වෙනදා නැති ආතල් එකක් හිතට දැනෙමින් තිබුණි ...ගෙදර අයට මුණ දෙන්න බැරුව ඊයේ රෑ අක්කිට කියා කෑම එක කාමරයට ගෙන්නාගෙන
කැ හැටි සිහිවන්නේ දැන්ය... කරන්න වැඩකුත් නැති එකේ පොඩිලගේ ගෙදර පැත්තේ යන්ට කියා ට් ෂර්ට් එකකුත් දාගෙන පාරට බැස්සේ මහා කම්මැලිකමකිනි... ආ කිරි අයියා දැන් අපිව පේන්නෙත් නෑ නේද ..?
කියා කවුදෝ අසනු ඇහි මම වටපිට බැලුවේය ....අනේ අම්මේ මේ ජෝජෝ නගානේ..කොටම කොට කලිසම් කොටෙකුත් ගහගෙන මගේ දිහා විරිත්තාගෙන ඉන්න නගා දිහා බලා මම කීවෙමි... ඔව් ඉතින් දැන් අපිව පෙන්නේ නෑනේ දැන් නලවන්න කෙල්ලෝ ඉන්නවනේ ...මොකක්ද බොල ඒ අපබ්‍රන්සේ ..මොනවද ජෝජෝ ඔයා මේ කියන්නේ මට මුකුත් තේරෙන්නේ නෑ ... නෑ ඉතින් අඩන කෙල්ලෝ පාරේම නලවනවා අපි ඇස් දෙකටම දැක්කනේ නිකන් නෙවේ
අතිනුත් අල්ලාගෙන ....දෑන්නේ ගේම තේරෙන්නේ අම්මිගේ කනේ කේලම තියපු හරක් මැට්ටිනේ මේ ඉන්නේ ... මම කාගේ ඇත අල්ලන් හිටියත් ඔයාට මොකද ..අනික ඒ කෙල්ල මට ආදරෙයි ,මගේ ආදරේ දරාගන්න බැරුව තමයි එයා ඇඩුවෙ උදේ පාන්දරම බොරුවක් පත බෑවේය ..ආදරේ කරනකොට නිකන්ම බොරු කියවෙනවා ...දවසක් පොඩි මට කියූ හැටි මතක්විය ...එත් අපි දෙන්නා අතර ආදරයක් තිබේද කියා මම හිතෙන විමසුවෙමි ... කිරි අයියේ ඔයා ඔය
පැටලෙන්නේ එච්චරහොද පබගාලක නෙවෙයි හරිද ..අනික හංසිගේ තාත්ති මහා මරුමුස් පොරක්
.... ජෝජෝ කියපු දේවල් මට නිකන් ඉදුල් වතුරෙන් අතහොදල කෑම එක බල්ලාට දැම්ම වගේ මෙලවදෙයක් තේරුනේ නැත... අනික හංසිට අයියල දෙන්නෙකුත් ඉන්නවා එයා තමයි බාලම ...ඉතින් ඔක්කොම එයාට පන ඇරලා ....හෝව් හෝව් පොඩ්ඩක් ඉන්න කවුද ඔය හංසි කියන මල ඉලව්ව ..එකට මොකද මත එක්ක තියෙන පටලැවිල්ල..?මම ජෝජෝට බාදාකරමින් ඇසුවාය ..
අනේ ඉතින් පැලෙන්න ආදරෙයිලු එත් කෙල්ලගේ නම දන්නේ නෑ ඔයත් එන්නේ අපිට බබපාට් දාන්නම තමයි නේද කිරි අයියේ කෙල්ලගේ අතින් අල්ලාගෙන ඉන්නකොට අඩපු නිසා ඒ ශොක් එකට ඔයාගේ කෙල්ලගේ නමත් අමතක උනාද මරු පෙම්වතා ...ජෝජෝත් කියවගෙන යයි අම්මපා මේකිත් අපේ පොඩිට තකට තක ..කියවන්න ගියාම මෙලෝ රහක් නෑ .. "හංසි" මේකයි එහෙනම් මගේ හිතගත් ලලනාවගේ නම ...හරි ලස්සනයි මම හිතින්ම හිතුවෙමි.
අන්න නකුට්ටත් එනවා කියා ජෝජෝ පාර පැත්තට අත දික්කර පෙන්නුවාය ..කවුද මේ නකුට්ටා කියා බැලීමට මම ඒ පැත්ත හැරුනි .... බකස් ගාමින් මට හිනාගියේ ආපු එකා දුටු විටය .....
__________ මතු සම්බන්දයි ___________

1 comment: