Saturday, September 14, 2013

කිරාගේ ලව [KiRi'S LoVe] part 3




















අර මොකද බන් අර ...අර පුස් උරෝ දෙන්න රුපසුන්දරිව වටකරගත්තේ මොනවා කියන්නද දන්නේ නෑ ...උන් ටෝක් කරන ලලනාවද දන්නෙත් නෑ කිරි,පොඩි කියපු දෙයින් මගේ හිතත් පොඩ්ඩක් ගැස්සුනා ...
මොකෝ කිරි කරන්නේ ඒ පැත්තට බඩගානවද..? නැත්නම් නිහඩ ගමනින් මෙතනින් චුත වෙලා යනවද ..? පොඩි මගේ දිහා බලාගෙන ආයෙත් ඇහුවට උත්තරයක් දෙන සිහියක නෙවෙයි මම හිටියේ ...

කොහොම උනත් උන් දෙන්නට කෙල්ල කැමති බවක් පෙනුනේ නෑ ...එක නිසා කෙල්ල ගැන පොඩ්ඩක් හොයලබලන්න කියල මගේ හිත කිව්වා ....ඒ බන් කිරි කෝ බන් මේ හාමු අපිට කෑමක් සෙට් වෙලා කියල හෙමිට මාරු උනාද ..? 
මු මාර දසයෙක්නේ බන් අපිවත් දාලා කියන්නේවත් නැතිව උගේ නංගි බබා අරගෙන උ මාරුවෙලා. ඒ යක හිතුවත් දන්නේ නෑ උගේ නංගිගේ රූපේ දැකල අපි කුල්මත් වෙලා ඒකිගේ පස්සෙන් ඒවි කියල....
අපතයා ඕකනේ මම කියන්නේ බන් එකට කෑවත් ඕකගේ බෝක්කයි යටිබඩයි දෙකම වෙනස් කියල ...

පොඩි දාගෙන කියවද්දී මම බලාගෙන හිටියේ අර කෙල්ල දිහා ,අලි පැටවූ වගේ ඉන්න මරුමුස් කොල්ලන්ට බයේ කෙල්ලගේ ඇස් වලටත් කදුළු ඇවිත් කියල මට තේරුණා...
අහිංසක මුව පැටියෙක් වගේ හතරවටේ බලපු එයා හෙමිට ඉස්සරහට ආව ...කිරි එනපොට හොද නෑ ..ඇදගෙන නානවද..? නැත්නම් උන්ට කියල නාගන්නවද..?කියල පොඩි මගෙන් ඇහුවේ මම බයවෙලා කියල හිතාගෙන... ඒවා කොහෙද මේ කිරි එක්ක ඒවා වානා කිරිගේ හිතට කෙනෙක් වැදුනොත් ඉතින් දන්නවනේ මල්හතයි පාරෙන් එකයි වගේ තමයි....බයික් එකේ ආපු හැලපයෝ දෙන්නා ආයෙත් කෙල්ලට ලංඋනා ....මේ නංගි නිකන් පුස් පඩ ටෝක් එපා හරිද ..? අහක බලන් යන්නේ ඇයි අපි කළුද ..?වැඩිය ඩාන්ස් දාන්න අවොත් ගහනවා ඔය ලස්සන මුණ ආයෙත් බලන්න බැරිවෙන්න ඇසිඩ් පාරක් හරිද..?දැන්නම් එන පොට හරි නැති විත්තිය මටත් මීටර් උනා...ඔක්කොටම වඩා වැඩේ කියන්නේ පොඩි කටවහගෙන ඉන්න එක . ඊටත් වඩා පාරේ යන එකෙක්වත් ගණන් ගන්නේ නැතිව ඔහේ යනවා...
ඔව් ඉතින් මේ ලංකාවනේ ..මුන්ගේ ඇස් පොට්ටවෙලාද මන්දන්නේනෑ ඇයි යකෝ මේ මහා
ගිනිදවාලේ කෙල්ලෙක්ට තර්ජනය කරනවා මුන්ට පෙන්නේ නැද්ද..හරියන්නේ නෑ ඕන රෙද්දකට සනි වගේ මමත් ගේමට බහින්න තීරණය කරා....මම දැනගත්ත තව ටිකකින් කෙල්ල ටැප් එක අරිනවා කියල .ගෑනුන්ගෙන් කොච්චර අපල තිබ්බත් උන් අඩනකොට මේ කිරිගේ හිත මෙලෙක් වෙනවා....පුරුෂදයිරිය අරගෙන මම උන් දෙන්නයි කෙල්ලයි ලගට කිට්ටු උනා ....
"හංසි අපි යන්...කවුද මේ කොල්ලෝ දෙන්න..?"කෙල්ලගේ අතින් අල්ලාගෙන මගේ පැත්තට ඇද ගන්න ගමන් මම ඇහුව...
එහෙම අහනකොට කොල්ලොදෙන්නගේ ඇස් දෙක උඩ ගියා උන් විතරක් නෙවෙයි පැත්තක හිටපු පොඩිත් ඇටිකෙහෙල් කාපු උගුඩුවා වගේ බලාගෙන ඉන්නවා ...මේ මොකක්ද යකෝ මේ වෙන්නේ කියල ...මමත් කෙල්ලගේ අතින් අල්ලාගෙන පාර දිගේ ආව,පුදුමේ කියන්නේ කෙල්ලත් සද්ද නැතිව එනවා කෙල්ලට පිටිපස්සෙන් පොඩිත් වශී වෙලා වගේ එනවා ...අර කොල්ලෝ දෙන්න බයික් එකෙන් බැහැල විකාර වෙලා වගේ ඉන්නවා ..බස් හෝල්ට් එකට එනකම් කෙල්ලගේ අත අතෑරියේ නැති මන් එතැනදී කෙල්ලව අතැරලා සොරි කියල කිව්වා....
__________ මතු සම්බන්දයි ___________

No comments:

කිරිගේ අදහස් ගැන ඔබේ අදහස්