Friday, September 6, 2013

කිරාගේ අනුරපුර ගමන














මේ දවස් දෙක තුනේ පොඩ්ඩක් සයිලන්ට් උනේ අම්මිලත් එක්ක පොඩි ට්‍රිප් එකක් ගියපු නිසා... මේ ඒ ගමනේ මුල ඉදන් අගට වෙනකන් පොඩි සාරාංශයක්... ඉතින් මචුනේ ගමන යන්න සෙට් උනේ උදේ පාන්දර 3 විතර එහෙම සෙට් උනාට යන්න හදද්දිම තමයි මතක් උනේ පොඩි ආවේ නෑ කියලා මටයි අපේ පටෝන්ටයි හොදට මල ඉතින් බස් එකේ ඩ්‍රයිවර් අයියගේ මුණ බේරී උනේ තව පොඩ්ඩක් ඉන්න කියපු නිසා වෙන්න ඇති කියලයි මටනම් හිතුනේ.. ඔක්කොටම වඩා උරු ජුවල් නැග්ගේ එවලේ පොඩිට කෝල් කරනකොටත් මු නිදාගෙන හිටපු නිසා.... ගොන් හරක් පැටිය කියල ඉතින් මුව මරන්නෙයි කියල බලාගෙන ඉන්න කොට ඔන්න වේලිච්ච මුරුංග කරල වගේ පැද්දී පැද්දී පොඩි ආවා,,, ආපු ගමන් උගේ ඔලුවට හොද පොල් ටොකු 4ක් 5ක් වැදුනට නිදිමතේ හිටපු නිසාද කොහෙද ඒවා ඇන්න රත්තරන් දෑත් කාගේද කියල මිනිහට වැඩිය මීටර් උනේ නෑ..:v අපේ අම්මි ප්‍රමුක සියලු කාන්තාවන්ගෙන් පලාතම නැගිට්ටවන්න තරම් සද්දෙන් ඇහුනු සාදුකාරය මැද්දෙන් ඔන්න බස් එක ගමන ඇරබුව... පස්ට නිදිමතේ හිටියට මුකද ඉන්න ලපටි හුරුතල් කෙල්ලෝ දැකලද කොහෙද පොඩිගේ මුනේ පවුඩර් දැම්ම වගේ සුදු පාට වෙනවා අපිට හොදට පෙනුනා.. වැඩියෙන්ම අපේ එකා line එක දැම්මේ ෆ්‍රෙන්ච් කට් එකක් කපපු කෙල්ලෙක්ට ඒකිව දැක්කම මට මතක් උනේ අපි කෙල්ලෝ ටෝක් කරන්න නුගේගොඩ ගොහිල්ල නැව් ගානකට කන්න සෙට් කරාපු කෙල්ලව.. අම්මපා මේ කෙල්ලත් එකී වගේමයි කියල මගේ හිත කිව්වා .. මටත් නොදනී මගේම මුණ දෙතුන් පාරක් කෙල්ල ඉන්න පැත්තට හැරුනේ ඒ නිසා වෙන්න ඇති .... කොහොම වුනත් සොහොන් පිට්ටනියක් මැද හිටන් ඉන්නවා වගේ උදේ වරුවම මෙලෝ රහක් නැතුව මහා අජුත විදියට ගෙවිලා ගියා... උදේට කන්න නවත්තනකොට කොල්ලෝ ඔක්කොම ත්‍රිපෝෂ පෝලිමේ හිටපු බඩදරු අම්මල වගේ තැන තැන නිදි කොලු කමට පිටිපස්සේ සිට් එකේ ගියාට මටත් හොදටම නින්ද ගිහිල්ල... සිට් එකේ මැදින් වාදී වෙලා ගියේ මම අනේ අපේ ඩ්‍රයිවර් අයියට පිං සිද්ද වෙන්න මිනිහ වැඩිය හයියෙනේ බ්රේක් කොටලා නෑ නිකන් හරි එහෙම උනානම් බස් එකට ඉස්සෙල්ල මම යනවා ඉස්සරහ වීදුරුවෙන් එක මට ෂුවර් මගේ ඉන්සුවරන්ස් එකට වඩා.. හොදම ආතල් වැඩේ කියන්නේ ළමයින් දෙන්නෙක්ගේ තාත්තා වගේ මම මැද මගේ එක පැත්තක උරහිසට ඔලුව තියාගෙන පටෝන් නිදි අනෙක් පැත්තෙන් පොඩි නිදි කෙල්ලෝ ටික නිදාගෙන හිටියේ නැද්ද කොහෙද, මම එහෙම කිව්වේ එකෙක්වත් අපි වගේ ඇස් වලින් කබ කඩනවා අපි දැක්කේ නැති නිසා...:D කන්න බැස්ස තැන සුප්පා ඇ .. ඩ්‍රයිවර් අයියටත් හෙන කලාත්මක හැගීම් තියෙන්නේ කියල අපේ පටෝන් කිවා මට යාන්තමට මතකයි.. ඔව් ඉතින් දැන් මිනිහ බැදලත්නේ ඇත්තේ ඉතින් දැන් කලාත්මක හැගීම් හොදට දැනෙනවා ඇති කියල පොඩි ගත කටටම කිව්වා ...උදේ පාන්දරම මු කිව්වේ කට කැඩිච්ච මුස්පේත්තු කතාවක්නේ.. සිනි සම්බල් පාන් මැදට දාලා... අම්මේ සුවදේ බෑ... ඔක්කොටම වඩා පාන් අල්ලපු කෙල්ලගේ සුවද දැනුනා.. යකු ඒ කෙල්ල බේබි සබන් කොම්පැනියේ වැඩ කොරන කෙල්ලෙක්ද මන්ද .. නැත්නම් එක්කෝ මෙකි සබන් කැටයක් කාලා කියල පොඩි දොඩවනවා... පාන් වාටියකින් මම උට ගැහුවේ අම්මිත් අහල පහල හිටපු නිසා ඇයි දෙයියනේ අම්මිට ඇහුනා කියන්නේ ගෙදර ගියාම සතියකට දෙකකට ලවුඩ් ස්පිකරේ නොමිලේ ඔන් කරගෙන කාමරේ ඇද උද තියාගත්තා වගේ වැඩක් කනක් ඇහිලා ඉන්න හමබවෙන්නේ නෑ... ඉතින් ඔන්න උදේට කාලා කෙල්ලෝ බෝතල් වලින් දාපු වතුර වලින් අත හෝදලා ආයෙත් බස් එකට නැගල අපි ගමන ආරම්බ කොරා ......[තව තියනවා ඉවර නෑ ඇ..:D ]
 
--------- කිරාගේ කතාව මතු සම්බන්දයි -------------

No comments:

කිරිගේ අදහස් ගැන ඔබේ අදහස්