Saturday, September 14, 2013

කිරාගේ ලව [KiRi'S LoVe] part 5


මොකෝ කිරි අම්මා නිකන් කන්නවගේ අපේ දිහා බැලුවේ අද උබලගේ ගෙදර හැලි වලන් ලිපේ තියල නැද්ද දන්නේ නෑ ....පස්ට බඩගින්නේ හුරුතල් වේවි බන් ආවේ .පොඩි ආපුගමන් උගේ බඩගින්න ගැන කියවනවා මෙලෝ සිහියක් නැතිව ...මම දෙලෝ රත්වෙලා ඉන්නවා මොකක්ද වෙලා තියෙන්නේ කියල හිතාගන්න බැරිව. මම යනවා කිරි කාලා එන්නම් උබට කෑම නෑ වගේ හිතෙනවනම් මට මිස් එකක් ගහපන් මුලක් ඔතාගෙන මම එන්නම් කියාගෙන පොඩි යන්න ගියා ...ඕන රෙද්දක් ආච්චිට කියල මමත් ආවා සාලෙට. අනේ අම්මේ එක එක සුකුරුත්තන් වැඩ සාලේ පුරවල අපේ අක්කි ශලිනි අක්කි අරව මේවා උලනවා හතර අතේ ,අප්පිරියාවේ බෑ ..මම කෙලින්ම ගියේ කුස්සියට ,අම්මේ මොනවද වලදන්න තියෙන්නේ ..?කියල මම අම්මගෙන් ඇහුව...?
"ඔව් මම මේ උපාසක මහත්තය එනකං බලාගෙන හිටියේ දානේ බෙදල පිළිගන්වන්න" අම්මා කියපු විදියෙන් මොකක් හරි ලොකු දෙයක් කියල මට තේරුනා
ඕකනේ අම්මේ කියන්නේ අක්කි ගැන හොදට හොයල බලන්න කියල ඇයි මේ පාර ගමේ මිනිස්සු අක්කි ගැන මොනවද කිව්වේ ..? කියල මම ඇහුවේ අම්මිගේ හිතේ තියන දේවල් දැනගන්න විදියක නැති නිසා ...අක්ක නෙවෙයි කිරි ඔයා ගැන තමයි මට වචන අහන්න වෙලා තියෙන්නේ ..නුගේගොඩ හන්දියේ කෙල්ලෙක්ගෙ අතින් අල්ලාගෙන ඔයා කීප දවසක්ම ඉන්නවා ගොඩාක් අය දැකල තියනවා ..ඇයි ඔයා ඔහොම හැසිරෙන්නේ අම්මා අහනකොට මම ඩීම් වෙලා ගියා කොහොම වෙතත් ගින්න දීපු එකා දීල තියෙනවා දුමක් නැතිවම සති ගානක් පත්තුවෙන්න ආයේ ඒ ගැන කියන්න දෙයක් නෑ .... ඕ..ඕකට මගේ සම්බන්.... කට වහගන්න කිරි මම තාම කියල ඉවර නෑ ..මට මම අහන ප්‍රශ්න වලට පිලිවෙලින් ඇත්ත කියන්න ඕනේ හරිද ...?
අම්මි මේ මොකටද එන්නේ කියන්න මට හිතාගන්න බැරි උනා ... ඔයා වසන්ත එකේ බනිස්වල මැද කාල ආයෙත් තියල,බිත්තර පාන්වල බිත්තර විතරක් කාල,සොසේජ් පාන් වල සොසේජ් කාල ...ඒ මිනිස්සු ඔක්කොම කැමර් වලින් බලල තත්තිට කියල ..ලැජ්ජා නැද්ද කිරි ඔහොම හැසිරෙන්න ....දැනුයි තොරණේ විස්තරේ හරියට යන්නේ ..මට මේ වෙලාවට තමයි පොඩිගේ හොම්බට පයින් දෙන්න හිතෙන්නේ ඕකා ගෑවුන තැන ඉවරයිනේ..හිකනලා...
කවුද ඔයත් එක්ක අත් අල්ලාගෙන අඩ අඩා හිටපු ගර්ල් ..ඇයි එයා අඩන්නේ ..? අනේ කිරිඅප්පච්චියේ දැන්නම් මගේ මොලේ කොලොප්පන් වෙන්න යන්නේ කියල
මට තේරුනා,මට පුදුම අම්මි මේවා මෙච්චර ලගට කොහොම දැක්කද කියල ..මගේ පිටිපස්සෙන් අම්මි චරපුරුශයෙක්වත් එවලද මන්දා නැත්නම් අම්මි කොහොමද මේ දැන් පැය කිහිපයකට කලින් වෙච්ච දෙයක් ගැන දන්නේ....
ඔයාගේ අතින් ඒ කෙල්ලට මොනවහරි උනාද කිරි ..? හප්පච්චියේ ඔය කෙලවෙන්නේ බුරිය මැද්දටම.. කාගේ account එකක සල්ලිද මේ මගේ ගිණුමට බැරවෙන්නේ කියල මට හිතුනා ... අනතුරක් වෙන්න ගියපු කෙල්ලෙක්ට මම අද උදව් කරා අම්මිලා හිතන දෙයක් හිතාගන්න... හැබැයි එකක් මතක තියාගන්න කියන්නා කෙසේ කිවත් බලන්නා සිහිබුද්දියෙන් බැලිය යුතුයි කියල .... තවත් ඉතින් කයිය ගහල වැඩක් නෑ අම්මිට තාත්තිට ආරංචිවෙලා තියෙන දේවල් වල හැටියට තවත් මේ ගෙදර ඔලුව උස්සනවා බොරු .... මට වැදිච්ච මේ දැවැන්ත මඩ ප්‍රහාරය වලක්වන්න මගේ අයියාවත් හිටියේ නැති එක ගැන විශාල කනගාටුවක් හිතට ආව. අම්මි මොනවා හිතුවත් මම එහෙම දෙයක් කරලා නෑ අම්මි කියල අවසානෙට කියපු මම ඉකමනින් මගේ කාමරයට ආව ...මොනවා උනත් අම්මි කියපු වදන් වලින් මේ කිරිගේ හදවත බිදිලා තිබ්බේ ඒ නිසාමද කොහේදෝ හීනියට කදුළු බිදුවක් දෙකක් ගලාගෙන ගිහින් කොට්ටෙට වැටෙනවා මට තේරුනා...ඒ දුක මැද්දෙනුත් මට මතක් උනේ අර කෙල්ල අවසානෙට කියපු වචන ටික
" අයියට ගොඩාක් පිං" මම ඒ වචනටිකම තනියම මිමිනුව ...ඇත්තටම අද කාලේ කෙල්ලෙක්ගෙ
කටින් එහෙම ඒ වගේ වචන පිටවෙන්න පුලුවන්ද කියල මම හිතුව ,ඒ ලස්සන කළු ඇස් දෙක මගේ ඇස් වලට එබුන හැටි ..අනේ කොයිතරම් අහිංසකද .. එකපාරටම ඇස් දෙක සිතල වෙලා ගියාවාගේ දැනුන නිසා මම ගැස්සිලා නැගිට්ට ....මහා තඩි පිපිඤ කෑලි දෙකකුත් අතේ තියාගෙන අපේ අක්කි ශලිනි අක්කි මගේ ඇද ලග ...මේ මොන මරාලයක්ද යකෝ මේ සෙට් වෙන්නේ කියල මම කල්පනා කරා මෙච්චර වෙලා අම්මිත් එක්ක සටනක් ඉවර කරලා ඇවිත් හාන්සි උනා විතරයි මේ පොල් පරාල දෙක මගේ ලග, ඉන්නෙත් එක එක ඒවා අතින් අරගෙන ...මරන්න ගෙනියන හරකෙක් වගේ මාව වෙව්ලුව ....අනේ කිරි, ශාලිනිගේ ක්ලාස් එකේ හෙට ෆයිනල් ටෙස්ට් එක එකට අපිට ඔයාගේ උදව් ඕනේ ...අපේ අක්කි විරිත්තගෙනම කියෙව්වා ... අනේ මේ පේපර් උස්සන්න ඔය එක එක්කෙනාගේ තනියට යන්න ,අනේ මටනම් බෑ ඔක්කොටම වඩා එපාවෙන්නේ ලොකු කොල්ලෝ දෙන චොකලට් කන්න ගියාම ....මට හැදෙන ලෙඩේ හොයාගන්න බැරිවෙනවා .
අනේ විකාර කියවන්න එපා කිරි අපි මේ හදන්නේ ඔයාට පොඩි මේකප් පාරක් දාන්න .... අක්කි නැලවිලා කියපු දෙයින් මට පිස්සු පීකුදු උනා ... මො..මොකක් තමුසෙට පිස්සුද ..? පව්ඩර් බබා වගේ ඉන්නකොට පොඩි එහෙම මේ පැත්තේ ආවොත් වසලා හමාරයි විලිලජ්ජාවේ සන්තෝසේ බැරිව මම මැරෙන්නේ... හරි හරි එයා එන්න කලින් අපි ඉවර වෙනවා ..මගෙත් මුනේ ෆෙෂල් එකක් දාලා ඉන්නේ ,අම්මිට රැට උයන්න ඕනිලු ,තාත්තිගේ හම මැරිලා ...
ඔයා උදව් කරන්න මේ මාසෙම මම ඔයාගේ ඇදුම් හෝදනවා ....අන්න එකනම් පංකාදු අදහස එත් එලියට කැමැත්තක් පෙන්නුවේ නැති මම ඔලුව දෙපැත්තට වනුව... රු 1000 යි මාස දෙකක ඇදුම් ටිකයි ok නම් මම රෙඩි...මොකද කියන්නේ මම මෝඩ ජෝඩුවගෙන් ඇහුව ...හරි අපි එකගයි කියල අක්කි අර මහා පත කැරට් රවුම් දෙකක් මුනේ ඉලුව ... අම්මා ගහයි බැට්ටේකෙන් කිව්වලු "අඩේ කිරි පස්ට වැඩේනේ උනේ" කියාගෙන පොඩි මගේ කාමරේට එබුනා ...
වදින්න ගිය දේවාලෙට ගොනා ඇනපි... දැන් මොකද කරන්නේ ..මම කල්පනාකරා.... 



__________ මතු සම්බන්දයි __________

No comments:

කිරිගේ අදහස් ගැන ඔබේ අදහස්